torsdag 1. september 2011

Blomstergirlander | DIY

Denne blomstergirlanderen laget jeg etter en kommentar fra Frøken Fly.
Hun ville ikke kaste blomstene da de hang med hodet, og spurte om vi ikke kunne "redde dem".
Jeg husket hvordan vi tørket roser i åresvis på det glade 90-tallet, og var ikke spesielt hypp på det...
 
...men en liten stund kunne de da få være mens de tørket, og da ble denne girlanderen til.
Frøken Fly synes den var nyyydelig og Herr Fly spurte: "hva pokker er det der"?
Konklusjonen er at den passer til et morsomt et innslag i noen dager eller fest.
Kanskje det blir blomstergirlander i steden for vimplerekke på neste fest? 
Med litt sprekere blomster enn roser, kunne den blitt enda finere!:)
Fin torsdag!
 ♡
post signature

23 kommentarer:

takhøyde sa...

Vet du - det var rett og slett flott! Ofte syns jeg at rosene henger med hodet altfor fort!
God ide :) Heidi

Anne Grete sa...

Hihi, morsom idè :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Kjempe ide med å henge de på en snor, å så dekorativt da :)
Utrolig flott !!
Klem Heidi

Sweet Chili . sa...

Denne ideen var jo helt fantastisk! En ny vri på vimpel-varianten rett og slett! :)

Synes kontoret ditt under her var utrolig fint forresten:)

Klem, Pernille

butiksofie sa...

beautiful!!!hughs Anja

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig girlander!!! joda, husker med veldig lite fryd tørking av blomster på nitti-tallet, he-he. Klemz Grethe

Therése S sa...

Underbar blomstergirland.

STYLIZIMO sa...

Syntes den ble fin jeg <3

Rosene jeg tar i hus henger paa hodet med en gang, saa dette var en lur og ikke minst søt ide.

klem Nina

Spire sa...

Finfin idé, og veeldig mye bedre enn 90-tallets variant som lå på alle skap og samlet støv.. ;)
LenaE

Rosemary and thyme sa...

Dette syntes jeg var en riktig god idè. Nydelig ble det:)
Kreative deg:)

Klem Tove

Jorun sa...

Morsom idé!

ralfefarfars paradis sa...

Den var da nydelig, husker også tiden med tørkede blomster som støvet ned;)

Sang Tao - Judith sa...

Superlurt!
Håper forresten det er greit at jeg linket til deg på bloggen min:)
Judith

Frida  sa...

Vilken fantastisk ide!
Det blev noterat bakom örat..

Frida

Øyeblikk sa...

Det var jo kjempe lurt! Eg fekk ein nydelig rosebukett på mandag, og tirsdag han nesten alle med hovudet dessverre - hadde eg berre sett dette innlegget før ;) Og HAHA til mannenes kommentar, typisk mannfolk :)

Ha ein herlig september!

Klem Eli

Tonje sa...

Ble kjempefint syns jeg ! Tror du herved har innført en ny trend i blogglandia. Kommer til å dukke opp blomster-girlander både her og der skal du se :)

SamogSofie sa...

Digger den!!

ANETTESHUS.COM sa...

SÅ søt!! Smart idé:)

STOR klem
ANETTE:)

ANETTESHUS.COM sa...

p.s. Heidi; husk å slette og legge til http://anetteshus.com på nytt i bloggrollen din;) TUSEN takk!


KLEM igjen!

Lillekatt sa...

Ah, rosetørking ja.... det var tider det! hahaha! Uff! Men dette ble jo faktisk fint da! God ide!

Forever Love sa...

Så fin!!

Klem T

Anonym sa...

Syns denne var kjempefin :)

lillpastill sa...

Dette var LEKKERT! ♥
Med bursdag i morgen, og bursdagsfeiring like rundt hjørnet er kanskje dette en ide til pynt her i huset.. Jeg er jo en "blomsterpike".

Og så må jeg jo få si at det var utrolig koselig å få pratet litt med deg på fredag. Håper og tror dere hadde en super duper kveld.. :)
Gleder meg allerede til neste gang vi treffes, for du er så herlig og ikke minst til stor inspirasjon..
Nå er det straks loppekassa, men først film med min kjære.. :)

Klemmer og smil fra meg til deg